luni, 17 septembrie 2012

Ultimate challenge: TRIATLON OLIMPIC - Saptamana FINALA

Am ajuns si la ultima ultima saptamana , saptamana concursului. Sunt foarte foarte satisfacut si chiar mandru de mine ca am reusit sa raman pe baricade de-a lungul a 10 saptamani de antrenament. La inceput eram fosrte sceptic in ceea ce priveste perseverenta mea, dar pe masura ce treceau zilele am devenit tot mai increzator si trecand de cateva saptamani era deja pacat sa arunc munca la cos si sa renunt. Astfel de-a lungul celor 10 saptamani de antrenament :

- am inotat 14 100 m;
- am pedalat 485 km;
- am alergat 178 km;

Fiind o saptamana de mentinere iata si programul pe aceasta saptamana:
AMR : 6 zile.

Luni - liber
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Marti - dimineata am bagat 1500m inot la bazin in Babes. Nu mi-a fost foarte greu dar ma gandeam dupa ce am terminat ca ar trebui sa fug catre vestiar sa ma schimb, etc, totusi nu cred ca mi-a' fi chiar usor. Nu stiu daca o sa ma incadrez intr-o ora cu tot cu tranzitie. Am facut 1500 in 44min12sec.
Seara am iesit la alergat, am ales traseul din Grigorescu. 10km de alergare in 47min24sec. Daca fac o ora la proba asta la triatlon e bine
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Miercuri - n-am apucat sa ies la bicicleta :(. Au intervenit tot felu de treburi administrative si n-am mai apucat. Mi-a parut rau :(. Acuma imi dau seama ca daca nu era vacanta mare, nu aveam cum sa fac programul asta.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Joi - Am sarit si peste inotul de dimineata, dar alergarea de seara trebuie musai sa o fac. Practic e ultima proba inainte de triatlon. Incep sa ma gandesc cam cum o sa fac, trebuie sa-mi asez in minte toate miscarile si mutarile intre probe. Din pacate se strica vremea si se raceste. Sper sa nu fie vant duminica. Sunt hotarat sa fac si pe ploaie. Vorbim deseara!
Am sarit si peste alergare :(. Ploua cam tare si mi-e frica sa nu racesc acum cu 3 zile inainte. Mi s-ar darama toata constructia.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Vineri - liber
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Sambata - liber. Incep sa ma gandesc la cum o sa fie maine. Am emotii. Nu e nici o competitie oficiala; sunt doar eu cu mine insumi si cu limitele mele.


Citeste SAPTAMANA 10
Citeste SAPTAMANA 9
Citeste SAPTAMANA 8
Citeste SAPTAMANA 7
Citeste SAPTAMANA 6
Citeste SAPTAMANA 5
Citeste SAPTAMANA 4
Citeste SAPTAMANA 3
Citeste SAPTAMANA 2
Citeste SAPTAMANA 1






Niciun comentariu: