luni, 27 august 2012

Ultimate challenge: TRIATLON OLIMPIC - Saptamana 8

 
Daa, saptamana #8 e saptamana de refacere; adica toate distantele sunt considerabil mai mici. Iata si programul:
 


Luni(08) - Asadar libeer. Totusi am fost la un fotbal. Se vede ca n-am jucat cam de mult. Fizic am stat excelent, dar n-am avut vana, n-am fost "acolo". M-a deranjat tare genunchiul stang si foarte nasol, spatele.Chestia asta nu-mi place. Ma doare spatele in zona lombara. Nu e bine. Nu e o durere propriu-zisa dar e foarte deranjant, si mi-e frica sa nu se agraveze. Vom vedea. Sper sa se mai repare cu inotul. Maine dupa cum se vede am 600m, dar ma gandesc ca o sa fac 1000, din nou. Ne "auzim" maine.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Marti(08) - 6:30 , suna alarma; ii bag doua snooz-uri asa din incheietura dejtului si abia apoi ma urnesc. Parca mi-e frig, nici nu vreau sa ma gandesc cum e afara , d-apoi sa mai fii si ud. Ma hotarasc sa ma duc la bazinul din Babes, desi mai am din abonamentul de la Sala Sporturilor inca 3 intrari; dar o sa le fac saptmana aviatoare. Nu e bine, ma doare genunchiul, si sunt hotarat sa nu mai merg la fotbal, macar pana termin cu triatlonul. Nu e lume multa , cate 1-2 persoane pe culoar. Fac vreo 3-4 bazine de incalzire si incep sa dau la brate. Am de facut 600m inot, ieri ma gandeam sa fac 1000 , pan ala urma am "negociat cu mine insumi" :) si am facut 800m in aproximativ 22 min (am uitat sa iau cronometrul de acasa dar m-am orientat dupa ceasul de la bazin). Deseara am 5 km alergare: hihi, un mizilic :) (deja ma dau mare, nu ?  :) ) . Ne auzim deseara.
Seara am ales sa alerg in parcul Babes, pe pista. Nu a fost chiar asa usor cum ma asteptam, cred ca conteaza si targetul pe care ti-l propui. Totusi am crescut putin ritmul si am alergat destul de bine, zic eu, astfel incat am facut 5km alergare in 21minute si 42 secunde, adica am scazut aproape de 4 min/km ceea ce e excelent.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Miercuri(08) - Bicicleta la reparat, puteam sa merg la cei 15km cu cealalta dar pur si simplu nu am avut timp. Nici nu ma stresez foarte tare, pentru ca e saptamana de refacere si distanta e un mizilic. Seara, meci pe stadion pentru calificarea in Champions League, CFR-BASEL. Foarte fain, CFR s-a calificat. Bravo!
------------------------------------------------------------------------------------------
Joi(08) - Am plecat catre Debrecen pentru un weekend prelungit la balaceala si plimbare. Am sarit peste tura de inot dar am facut totusi 5 km de alergare in 22min 03 secunde printr-un parc in Debrecen, vis-avis de gradina zoologica.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Vineri(08) - Balacea la Aquaticum, dar am bagat si 25 min inot, ceea ce am socotit eu ca ar fi cam 800 m  inot. Restul zilei  tobogane, sauna, dusuri scotiene si plaja. Seara plimbare prin oras.
.............................................................................................
Sambata(08) - Din nou balaceala la Aquaticum, azi ca sa compensez lipsa bicicletei, mai bag din nou inot. 30 min inot aprox 1000 m. Seara am bagat din nou 5km alergare in 23min 21 secunde. Seara din nou plimbare prin oras. O sa revin de fapt cu o postare despre cum a fost la Debrecen.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Duminica(08) - O tura superfaina la Lake Tisza Ecocentre, o rezervatie naturala pe lacul Tisza, acvariu si terariu. De fapt, cel mai mare acvariu de apa dulce din Europa. O sa pun aici linkul dupa ce scriu cum a fost.
Am ajuns acasa cam pe la 9 jumate seara.

Saptamana asta a fost saptmana de refacere, m-am refacut cam mult. Am sarit peste toate turele de bicicleta, macar bine ca era vorba de distante scurte. Oricum se cunoaste ca nu am facut bicicleta, si parca simt un regres, nush ce dracu. Mi-a fost destul de greu la alergare, desi am facut doar distante de cate 5 km.

Citeste SAPTAMANA 7
Citeste SAPTAMANA 6
Citeste SAPTAMANA 5
Citeste SAPTAMANA 4
Citeste SAPTAMANA 3
Citeste SAPTAMANA 2
Citeste SAPTAMANA 1

 

Niciun comentariu: