duminică, 2 august 2009

Se poate !

Weekendul asta fiind la Dej, am avut o surpriza chiar placuta. Vazusem in ziare ca s-a inaugurat "strandul balnear" amenajat in jurul lacului Toroc, dar ma asteptam sa gasesc o "treaba romaneasca", facuta prost si pe jumate. Pe jumate este , dar de data asta e bine facuta. Cam asa arata locul inainte:

Si asa arata acum (pozele sunt facute cu telefonul, mai putin ultima pe care am luat-o de pe site-ul ziuadecj.ro):

Chiar daca inca nu sunt finalizate lucrarile, care se pare ca mai dureaza inca vreo 2 ani, mi-a placut ca se face in sfarsit ceva "ca lumea" . Sper sa se duca pana la sfarsit tot proiectul. Merita sa dati o tura de weekend chiar si in stadiul in care se afla acum (intrarea e 10 ron pt adulti , 5 ron pt copii).

Un comentariu:

Andrei spunea...

Chirosule, is socat. Mi-or zis ai mei ceva da' ma gandeam ca de, or mai fi adaugat niste docuri ca alea din prima ta poza de-aici. Da' no, sarumana!