marți, 23 iunie 2009

Concediu 2009 (III) Camparea

Am vrut sa postez imediat ce am ajuns, dar am salvat ca postare nepublicata si din pacate am pierdut textul si mi-e lene sa mai scriu inca o data totul. Mai mult am urmat si sfatul lui Liviu si am zis sa astept 2-3 zile inainte sa-mi expun parerea. Oricum vroiam sa scriu despre drumul spre mare, ca am renuntat la traseul "obisnuit" si din Bucuresti am luat-o pe autostrada, satul de tiruri si trafic. Recunosc ca e o tampenie sa nu mergi pe autostrada, e domnie taica, 140 Km/h constant, n-ai treaba, zboara km , nu alta.

Asadar am ajuns cu bine, ne-am cazat la camping , si dai cu plaja , soare nisip si apa. Camparea mi s-a parut cam scumpa (16 ron/persoana). O sa dau cateva detalii pentru ca Liviu era curios cam cum e . Grupurile sanitare foarte curate ( e o femeie care mentine curatenia in continuu peste zi), doze de unde iti poti trage 220 la cort, internet wireless (merge beton, ma uit la antena 3 live). Ce m-a surprins foarte tare e ce masini am vazut pe-aici (si veniti cu cortu' nu cu rulota ; erau si de astea dar majoritatea erau straini, aveau niste caravane beton) : vreo 2 X5-uri un Mitsubishi Pajero, un Volkswagen Tuareg etc e adevarat, mai multe in weekend. In rest, berea la receptie 3 lei (Ursus la sticla la gheata), o gramada de copii (Cristian e in elementul lui), terasa, gratar, etc.

Una peste alta, dupa primele 2 zile ne-am acomodat perfect si ne simtim excelent ,speram sa fie vreme buna in continuare.

Niciun comentariu: